13 aug - Jonis försvinner till London utan mig

För första gången på flera veckor sov jag bra imorse, det ägde för jag har verkligen saknat att kunna sova länge på mornarna. Vet ej vad som hänt, vaknat tidigt och jag vet inte vad. Men idag va jag nästan pigg och glad när jag vaknade!
Va iaf hur taggad som helst på fika med brudarna, vi drog till handen och när jag närmade mig kom nån springandes emot mig, ofc mizz marra mus! Vi vandrade runt fram och tillbaka för ingen var fikasugen men sen blev det iaf så vi satt oss ner och planerade kräftisskivan på fredag (taggad som få och det kommer bli super mysigt)



Efter mycket skratt och prat skulel folk iväg och jag och marra gick och lämnade in min käraste vattenkamera från GREEEK, undrar hur bilderna blev, såklart super heta ..


Jag hade inte hunnit vara hemma länge innan martina förvånade mig med ett random sms om att vi skulle gymma, jag är ej en bangare så vi drog dit och vi va ju helt klart kralligast av alla.. Haha. Duktiga va vi baske mig, efter 1,45 h var det nog och vi bastade och duschade, det va nice och syrran mötte upp mig i handen och vi gick hem, tack för den :)

sköna brudar fo sho, sleep tight !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0