9 aug- winnerbäck med bror carro och saris

brorschan carro och jag drog in till stan på eftermidagen och vandrade runt, självklart börjar det regna och vi fick kila iväg till hemköp på söder och kirra ett hel dåligt paraply som gick halvt sönder efter fem min haha. USCH! men vi blev iaf mindra blöta när vi vandrade iväg till zinkensdamm för att möte sara med kompisar.



Ingen gillade det äckliga regnvädret och det slutade med att jag och carro vandrade upp till hennes tränare och fick dricka varmt te och fick lite torra kläder, VÄRT! Väl tillbaka vare dags för förband o jag och carro diggade galet till miss li, saris va inte dålig hon heller hon sjöng glatt med på dom delar  hon kunde, SKRATT! Men det som förvånade mig mest var hur mänga som kunde winnerbäcks texter helt och hållet utantill, det va banne mig en kör runt mig carro tittade på mig som om alla vore freaks, haha. Vi va väl lite felplacerade (inga trogna winnerbäcks fans) men det va mysigt och vi dansade på och sjöng med när vi fick tillfälle! Det va värt och banne mig mysigt.




Det roliga med carro är att hon alltid ska envisas med att vi ska titta på film runt 2 på natten, jag bangar ju aldrig men det roliga är att hon somnar alltid och jag får stänga av mitt i filmen, haha.. sleepy head ;)


 
mmmh sexy outfitt aight ?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0