banne mig det va nice i göteborg

Jag visste att jag skulle bli sjuk efter matchen i onsdag, jag bara kände det på dan och i hela kroppen under matchen, men självklart kan man inte banga på match så jag lirade och kom hem och dog i sängen på kvällen, dan innan vi skulle åka till göteborg och dan innan skolan börjar. Jag som aldrig är sjuk heller, hur sjutton lyckas jag .. Hela natten går åt att svettas som en gris och ha panik för att jag inte ska kunna åka. Skulle åka med Jonis hans bror daniel och hans tjej my, hur roligt som helst!

Jag tog en ipren under natten och till min glädje var jag bara halv död på morgonen. jag fick kämpa mig igenom skolan och tog en ipren innan dom skulle plocka upp mig. Inte tipp topp kanske men jag va taggad som få.

Vi drog till maxi och köpte färdkost, för mig blev det endast halstabletter, sen bar det av till Borås, där vi skulle bo hos deras moster.

I alla fall, trots att jag inte sov vidare bra eller mådde vidare bra så hade vi hur kul som helst. Vi åkte från borås kl nio och stod utanför liseberg kl 10 men icke... Dom öppnade kl 1. Så vi fick vandra runt och leta efter avenyn och gå i affären och ta lite kort, jag hade ju trots allt en engångskamera eftersom min kamera är sönder...

När vi kommer in på liseberg är det INGEN kö, balder 0 minuter, kanonen 0 min!! Vi ruschar in och åker balder sen kanonen och sen balder igen och kanonen igen, vi tänkte att vi behövde passa på eftersom det var så liten kö. Vi väntade på att köerna skulle växa men det blev aldirg några, TOPPPPEN!!

Det var hur roligt som helst och det va lite lustigt att vi tyckte det va skönt när det var lite kö för då kunde man vila lite, hehe. Det va värt att vi åkte och jag skulle gärna åka dirr tillbaka!


Kommentarer
Postat av: murran

grattis majan! :D

2008-08-26 @ 19:17:21
URL: http://martinadahl.blogg.se/
Postat av: Jeeeennifer

Toppen majsan! :D piiiiiiip va kul :D

2008-08-26 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0