snabbt helg igen!

Jisses, det kändes inte alls som att det var fredag igår när vi slutade skolan. Lite lustigt måste jag säga, brukar alltid vara as taggad! Men sen när vi väl slutade skolan efter den segaste eftermiddagen någonsin, visst mia? det va värt att bara sittta och rita på lektionen, speciellt när man har allas vår vän bittan, så taggade man till inför helgen!!

Jag blev glatt överraskad när jag märkte att mitt busskort va borta ... (åh va glad jag belv....)

Det har blivit konstigt mycket stölder på Fria på senaste tiden, fett sorgligt och man lackar så man dör! två mobiler, minst 600 kr, matkuponger, busskort m.m! Helt sjukt, trodde vi var en enda stor familj!!

aja, efter missödet med mitt kära busskort som jag redan blvit av med en gång tidigare den här hösten, köpte jag en mobilbiljett och åkte till Jonis. Vi drog några scrubs avsnitt! (har inga själv att titta på längre, det suger, funderar på att titta lite på säsong ett igen) Vi chillade galet och hans käre mor gjorde några random muskelövningar på mig senare, gulligt, sen drog vi och åt pizza med hans bror och flickvän! det va sweeet. Sen självklart enda gången jag är på maxi så är inte min syster där, hon är alltid där, det är hennes liv, sajk men nästan haha. Det blev lite chips och naturgodis sen drog vi hem till jonis och då kom adam och celina med två filmer. De hade hyrt "the ex" och en random skräckis som inte va läskig, det roliga var att jag jonis celina och adam hade sett the ex tillsammans, haha och det är ite den bästa filmen nånsin men den var iaf bättre andra gången! JD är ju med så den kan ju inte vara dålig! Det var iaf fett mysigt!!


midsommar med adam celina och jonis på ornö!

JONIS JAG CELINA ADAM



MY DANIEL JAG JONIS

peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0