söndag

vaknade tidigt som vanligt, helt i onödan hehe. fast skulle ändå iväg till dalarö och kolla på volley, lite av en vana har det blivit på söndagarna ! käre bror min fick åka med. dessvärre förlorade de för andra matcen i rad .. det sög och man får damp av att sittta och bara titta på. jakob va iofs super duktigt och stod vid fika bordet hela tiden och sålde så det stod härliga till !!


föresten igår såg jag, jonis, adam, celina och jonis bror The grudge .... banne mig den va fett bra! as läskig och en bra smart film. ingen random saw film utan nån tanke. helt klart värd att se!! sen såg vi lords of dogtown, jag såg den i fredas med! helt klart en fett värd film att se :O riktigt bra!

nu är det lite engelska som måste göras och skriva in massa simbarn och grejer!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0