torsdag

Kom nyss hem från Fredrikas öppethus, Parah och gänget lirade några sköna låtar så man va tvungen att komma! Celina va där såklart, sen så var min käre bror med också + alla andra boys som vanligt. Det va värt, fett länge sen dom lirade, typ i våras. Men något som kommer att äga stenhårt är spelningen på dalarö den 12 december, med YAMD och SCRUBSOR + POKÈMONS ARE RARE AND HARDCORE!! Plus att det är acoustiskt så det kommer bli helt amazing! Ni måste banne mig komma okej?! :D

Tror det är dags att ta mig i kragen och plugga lite nk och kanske matte ... uuuuuuuuuusch, haha verkligen de äckligaste ämnena i skolan. Värt att jag inte går natur !!! Sen ska jag nog se fler avsnitt av scrubs även om jag redan har sett säsong ett, vad ska man göra liksom! jag saknar det ......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0