ont i huvudet

jag måste säga att det är lite komiskt det här. Jag vaknade upp imorse och trodde jag hade gjort nåt med tänderna, jag hade iaf ont på ena sidan men sen kände jag högre upp och jag hade en bula i huvudet. Då kom jag på att jag hade slagit i skrivbordet som står bredvid min säng mitt i natten och det hade gjort sjuhelsikes ont :S helt random måste jag säga. Så idag har jag haft konstigt ont, när man gäspar, äter och tuggar. Först trodde jag själklart att jag bara hade drömt att jag slagit i huvudet eftersom jag brukar drömma fett verkliga drömmar. Jag undrar när jag kommer sluta drömma!


En sak bara. JAG HATAR MATTE MER ÄN ALLT. Lite roligt att halva tvåan stannar kvar efter skolan för att plugga matte. Jag drog vi kvart i sex ... Då hade jag suttit där och tryckt in matte sen kl två, alltså nästan 4 timmar. SJUKT ... Spanskan får man inte heller glömma att göra ... eller kanske börja läsa våra två böcker vi fick idag och igår :S. Kan skolan bara ta slut nu? Det känns i alla fall som nästa YO vecka och lov kommer väldans lägligt. Tror inte jag klarat av mer plugg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0