uppskattning

Måste bara skriva om hur glad jag är! Kom nyss hem från stan där jag och emmelie hade varit i saras lägenhet. Sjukt mysigt! Kan tänka mig hur fint det kommer bli och hur bra vi kommer ha det där när vi sover över haha :D Men nästa gång får jag och Em ta med lite tavlor på oss och en blomma eller så. nåt måste ju påminna om oss iaf, så hon inte glömmer oss de ensamma kvällarna hon kommer ha där när  hon pluggar ;);)

Vi handlade på konsum så sara iaf kunde göra gröt till frukost, innan vi drog upp till lägenheten och köpte med oss mat på vägen, shit va jag kan tänka oss tre bo tillsammans. Det skulle funka helt sjukt bra tror jag! Shit va roligt det skulle vara! Jag som trodde vi skulle plugga blev dock lite besviken då klockan va halv 8 och vi fortfarande satt och prata vid matbordet! (sajk) det va bara skönt att slippa tänka på plugg och skit.


Tack brudar, måste bara säga TACK för att ni finns!

 

Sängen i Grekland va underbart skön, visst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0