sweet helg

Det blev ornö hela helgen, det är faktiskt fett skönt att vara där. haha man får andas lite :D Drog dit med jonis och familjen i fredas och det va ur mysigt. Fått systemkameran från skolan nu så jakob och jonis fick posa galet hela kvällen, stackarna.

VINTERN HAR KOMMIT. det va hur kallt som helst när vi kom till stugan och inte för att tala om i friggeboden där jag och jonis sov, JIIISSES kallt på riktigt! Det va tur att dan efter tände vi en brasa i huset som vi kunde värma oss vid. Sen kom sara och syrran ut på eftermiddan på lördan och mina kusiner. Kräftskiva blev det och jag och sara bakade hela eftermiddan typ, haha. god äppelpaj blev det iaf?! :D

Nu är jag hemma iaf och ska kolla på fiiiiiiilm. pluggat galet och är typ klar med det jag planerat, men jag orkar bara inte läsa den hilma svenska boken vi fått..... UR TRÅKGIT!!

broschan och kobban chillar när vi väntar på båten!tittar på tv och värmer oss!mys middagdiskar!haha snygg vabakar!kusinerna hjälper tillsötisarbara för att ni är busigast nånsinpå vägen hembara för att vi är väldigt fina på den här

Kommentarer
Postat av: Sara

Fler höstkvällar på Ornö åt folket. Dagar också.

2008-09-14 @ 22:51:32
URL: http://sarabergelv.blogg.se/
Postat av: marrrrrrrrri

älskar din mössa:D

2008-09-15 @ 15:27:20
URL: http://martinadahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder.. vissa iallafall. :) Vad säger du om att ta med dem tillsammans med Grekland bilderna på fredag? see you <3

2008-09-16 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0