satisfied

Vi vann inte matchen. Men ändå är jag fett nöjd, gjorde bättre ifrån mig än vanligt. Va redigt inne i spelet där, kanske lite för koncentrerad, kanske borde snackat mer haha. Men men, det va fett roligt. Dom ägde, men vi va inte långt ifrån. Jonis peppa på som vanligt! Nu va till och med lille adam där också.

Nu ska jag snart slagga. Sen imorrn äre banne mig skolan. Efter det ska Celina the man möta upp mig och så ska vi kirra filmer och chilla galet. Emmelie hänkar på också. freakin sweet. Sen på lördag ska jag och jonis göra massor av grejer, iaf försöka hehe. Först bada lite för skojs skull, sådär på torvalla eller så. Sen vill jag in till stan! Sen fick vi även några random bio biljetter som vi kunde betala 50 kr för och se  vad vi vill. Ett måste är också att gå förbi max och zacki och pröva yamds sköna tröjor !!!

GOD NATT, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0