bra avslut

Jag va ju redigt trött på att plugga där ett tag i eftermiddags så jag började städa istället. Helt otroligt va dammigt det var i mitt rum, näst intill inte okej alls.

Det var det jobbiga med den här dan, allt städande och pluggande, men sen kom det braiga med den här dan. kvart över åtta ringer jonis och vill att jag ska komma över och chilla. Så på två sek är jag redo och halv springer till bussen och jag hinner faktiskt! plus att när jag kommer till handen går 25 om 1 min så jag är alltså hemma hos jonis på 20 min !! vilket är amazing, brukar annars ta 45 min. när jag kommer dit får jag en skön voffla och vi chillar med yamd och lina och emil. lirar lite chicago! det va nice en tråkig dag dom den här!



peace, nu blir det lite plugg i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0