en dag

Idag va baske mig en skön dag. hade idrott på morgonen, vilket va fett chill eftersom vi hade hjärt och lungräddning, men det va baske mig fett svårt och jobbigt. sen hade jag en lektion till och lunch sen slutade jag :D shit va skönt det var. drog och solade och hämtade mig paket från junkyard. byxorna va redigt stora men skorna va fett sköna, gula vans ! =D

sen kom celina över och jag kirrade hennes hår, blonda slingor, medans vi kollade på scrubs. Nu kom jag hem från ett simmöte för ett tag sen och längtar efter att få lägga mig i sängen, det va baske mig redigt länge sen jag sov normalt länge!

god natt folks


Kommentarer
Postat av: Serena

ey no problem :) haha den va sweet men dock nya härliga rykten som går nu vilket är mindre sweet, men i had a great time!! :D

2009-03-05 @ 21:37:16
URL: http://serenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0