födelsedag

Skönaste födelsedagen jag haft nästan! allt va fett lyckat och jag var jätte glad :D
Familjen kom in till mig 8 på morgonen och sjöng hej villt. Jag fick en redigt skön system kamera och lite kläder, hur bra är inte det liksom. Det roliga var att jag gick upp sen, jag sommnade inte om utan gick ner och åt frukost haha, ingen sovmorgon inte. Sen kom jonis och då vi jag två as sköna sweet tröjor !! :O:D

Det roligaste var när jonis ska lära jakob åka lite bräda och mig med för den delen. haha. shit bra är man ju inte, så det blir bara till att jobba. just får inte glömma att söta emmelie kom förbi med den finaste oranga blomman ever, då blev jag redig glad :D

På kvällen kom Celina och Carolina och vi åt en fin fin middag allihoppa och vid 10 drog vi in till stan. Först försökte vi komma in på fridays på östermalm, men icke haha. det var visst från 20... tur att inte jag gick först...
Men i alla fall då drog vi till fridays i kungsan och satt där och hade det hur bra som helst! om man inte ränkar med de riktigt fula snubbarna som försökte skapa ett dansgolv eller den äckliga tanten... hahah. det roliga var att jag blev bjuden på allt hela kvällen så det var hur bra som helst. sen drog jag, celina och carolin en appeltini haha :D som jd gör i scrubs. när klockan blev typ halv 1 drog vi vidare till k15 tror jag det heter på kunsgatan och där dansade vi hej villt hela natten tills det stängde!!

riktigt lyckad kväll, tack brudar <3














Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vad roligt ni måste haft det majzon! Det suger som tusan att jag inte va hemma, hade lånat Mandas lägg FO SHO ;) Du är lätt snyggaste artonåringen jag känner <3

2009-04-06 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0