hemma nu

Kom hem igår kväll runt sex! Det va iofs fett skönt att komma hem men samtidigt kändes det lite jobbigt att åka ifrån fjätervålen den enda dagen det var soligt. Helt sjukt att det knappt var sol på hela veckan men sen sista dan när vi ska åka är det klarblå himmel och sol.... jag lackade, hade redigt med lust att åka skidor då ist för att sätta mig i bilen.

Men sen när jag kom hem kändes det redigt bra att vara hemma! fick packa upp lite sen duscha och langa ruschen till pizzerian där jonis,adam,celina, emmelie, sara och erik var! va fett taggad på melodifestivalen :D vi köpte lite pizza och kollade galet på melodifestivalen som blev en redig flopp... shit va dålig vinnare. lackar.. sen lirade vi karusell som är fett skoj :D spelade det varje dag när vi va i norrland! PLUS att jag fick en skateboard av sara,emmelie och celina :D sara åker ju till paris på fredag i 2 veckor, vilket gör att hon missar typ allt som har med min födelsedag att göra hehe ... så vi firade mig lite smått igår ist!
det va fett mysigt people

peace out, it's good to be home


Kommentarer
Postat av: Celina

haha du var fett taggad!! :D Men vinnar var en flopp JA! shit jag lacka!! VA!? Så säger jag bara!!!

Men du, brädisen var en del från mej också. Men nästa helg ska vi ut och partajja :D SWEET! Ses imårrn kompis!

2009-03-15 @ 14:13:40
Postat av: majzi

haha ja men det va roligt ju :D haha ja sjukt, varför vann hon ens :S

naaaw, det fattade jag inte alls, varför sa du inte det?!:D men TACK så mycket gulle då:D

jaa party all night! peace

2009-03-15 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0