taggar

Åh kan det bara bli fredag eftermiddag nu. Jag orkar verkligen inte plugga mer. Men har i alla fall svenska tre timmars provet överstökat, usch va jobbigt det var. Man blev så otroligt trött av att sitta och skriva för fullt i så många timmar. jag läntar verkligen till lovet, bara få chilla galet. Eller jag ska iofs jobba, men det är as bra, få inte lite pengar och så.
-
Ser i alla fram emot lovet for sure. Har redan lite planer. Såsom att det är talanjakten på fredag och innan det ska jag bara chilla med nilo, fika eller sådär! sen på kvällen blir det vegabaren med celina med flera :D och på lördag ska jag äntligen få träffa sara!! hon kommer hem på torsdag natt från paris, som hon varit i, i två veckor nu... sen på söndag blir det simjobb, mindre kul men mer pengar. sen i veckan ska jag dra in till stan med maria och kirra klart våra brädor och sen kolla på nån random skatefilm haha, supermys! åh sen på torsdagen kommer min farbror och hans söta familj från malmö, as roligt :D
-
ska bli skönt att få koppla bort skolan snart... peaceandlove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0