happy

toppen helg måste jag säga! lite tungt i skolan sådär bara innan helgen och allt, men man överlever. Har föresten fått världens skönaste jobb som maria gav mig (hur jobbigt som helst iofs men as värt). Skulle dela ut random brev i lägenheter i brandbergen och få hur bra betalt som helst! Dock var det lite jobbigare än vad jag trodde så kommer behöva lägga några timmar på det imorgon också..



I fredags kväll var jag först hos martina med sköna tjejer och pizza och lite senare kom jimmy och gänget! efter det drog vi till Malibu, skönt ställe tycker jag allt! Roligt när man är ett helt gäng som drar ut. Kvällen avslutades hos sara på kungsholmen med celina, toppenmysigt.



sen på lördagen hade jag min första danslektion med maria! haha helt sjuk egentligen, men varför inte liksom? det var hur kul som helst, dock var jag stel som få.. men det får man ju jobba på! :D skoj va det iaf! senare fick jag agera frisör på syrrans stefan sådär lite snabbt innan de skulle iväg på fest och innan jag och jonis skulle hem till honom och äta taccos med familjen. Sen hoppas jag alla va och såg pokémons are rare and hardcore på kulturhuset halv tolv, för de var hur grymma som helst!

Idag blev det mys hos kusinen sofia som fyllt år, satt ute på alltanen och åt godaste hamburgarna nånsin, toppen måste jag säga. Sen kom ju tiden då var jag tvungen att springa runt i brandbergen och svettas och dela ut post.......... men men.


Kommentarer
Postat av: Celiiiiiiina!

Hörru hörru vad hetter programmet du använder till att redigera bilderna?? Funtar på att tanka..

2009-09-16 @ 00:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0